معرفی | بلاگ

معرفی

ساخت وبلاگ
رمز ارز جدید SafeMoon

رمز ارز جدید SafeMoon

سازندگان آن در یک میزگرد "از من هر چیزی بخواهید" اعلام کرده اند که رمز ارز SafeMoon قرار است در دو صرافی جدید ذکر شود.

در این میزگرد ، توسعه دهندگان ارز از جمله مدیر عامل شرکت جان کارونی و مدیر عامل شرکت توماس اسمیت در مورد به روزرسانی های ارز از جمله بستر صرافی خود که در حال توسعه است بحث کردند.

در آن زمان جزئیات کمی در دسترس بود - مشخص نشد که SafeMoon در کدام دو صرافی لیست خواهد شد. به بینندگان توصیه می شود چهارشنبه یا پنجشنبه برای اطلاعات بیشتر بررسی کنند.

SafeMoon Crypto 700،000 دلار برای تبادل جدید با مناظر 1 میلیون دلاری جمع می کند

دادخواست Dogecoin برای آمازون برای پذیرفتن رمزنگاری امضا شده توسط 130،000 نفر

ترکیه Crypto ، Bitcoin Value Drops را ممنوع می کند

در حال حاضر ارز در صرافی BitMart ذکر شده است اما در سیستم عامل های اصلی Coinbase یا Binance ذکر نشده است.

در طول AMA ، اسمیت گفت که مبادله توکن SafeMoon "در مرحله معماری" است.

وی افزود: مبادله به روشی مشابه توکن انجام می شود ، بدین ترتیب که مردم به دلیل عدم فروش پاداش می گیرند - که به آن "نگهداری" گفته می شود - و به دلیل فروش جریمه می شوند.

اسمیت گفت: "بنابراین وقتی بیت کوین خود را نزد ما نگه دارید و شخصی بیت کوین را روی سیستم عامل ما منتقل کند ، از آن کاربر ، بخشی از آن بیت کوین منعکس می شوید."

پیشنهادات اشتراک خبرنامه>

"همانند سایر سکه ها و نشانه ها و مواردی که ما پشتیبانی می کنیم. این عملکرد اصلی تبادل خواهد بود."

این تیم به دنبال جمع آوری 1 میلیون دلار برای ایجاد صرافی SafeMoon بوده است. در حال حاضر جمع آوری کمک مالی حدود 774،000 دلار دلار به دست آورده است.

این تیم همچنین نوعی پشتیبانی از NFT را در برنامه کیف پول SafeMoon اعلام کرد.

هفته های گذشته در میان افزایش موج Dogecoin ، SafeMoon به یکی از رمزهای ارز رایج در اینترنت تبدیل شده است. SafeMoon در حال حاضر تقریباً چهار میلیونیم دلار ارزش دارد.

در حالی که برخی از علاقه مندان به ارزهای رمزنگاری شده ابراز تردید می کنند ، این ارز مورد حمایت بسیاری از طرفداران قرار گرفته است.

معرفیارز دیجیتال,...
ما را در سایت معرفی دنبال می کنید

نویسنده : فرشته بازدید : 207 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1400 ساعت: 3:22

بهترین دوربین مداربسته ahd

5 نوع بهترین دوربین مداربسته ای اچ دی

انواع مختلفی از بهترین دوربین مدار بسته ahd در بازار وجود دارد. این دوربین ها دارای گزینه های مختلفی هستند که ممکن است برای صاحبان مشاغل گیج کننده به نظر برسد. برای کمک به شما در تعیین تناسب مناسب برای کسب و کار خود ، لیستی از بهترین ها را برای شما جمع آوری کرده ایم.

دوربین های مداربسته دام ahd

دوربین های مداربسته دام ای اچ دی از رایج ترین دوربین های امنیتی موجود در بازار هستند. این دوربین ها در محفظه ای به شکل گنبد قرار گرفته اند که به آنها امکان می دهد یا باعث می شوند در یک محیط کاری بدون مانع عمل کنند.

مزیت طراحی دوربین مداربسته گنبدی این است که تشخیص اینکه دوربین به کدام سمت می رود برای افراد دشوار است. برخی از دوربین های مداربسته دام دارای یک ویژگی سرعت نیز هستند که به اپراتور امکان می دهد دوربین را بزرگنمایی کرده ، بزرگنمایی کند یا شیب خود را تغییر دهد.

دوربین های مداربسته پایه ای

این دوربین های مدار بسته دارای شکل استوانه ای بلند و طولانی هستند. برخلاف دوربین های گنبدی ، آنها از یک مکان ثابت عکس می گیرند و توانایی بزرگنمایی و شیب ندارند.

یک دوربین مداربسته گلوله ای معمولاً روی سقف یا دیوار داخل ساختمان نصب می شود. برخی از مدل ها می توانند دارای یک محافظ محافظ باشند. در صورت نصب دوربین در خارج ، این پوشش به محافظت از آن در برابر عناصر مضر کمک می کند.

دوربین های مداربسته ahd روزانه / شبانه

این دوربین های مداربسته می توانند در دو حالت عادی و کم نور کار کنند. در حالی که این دوربین ها مادون قرمز نیستند ، اما می توانند طیف وسیع تری از تصاویر را در انواع نورها ثبت کنند. صاحبان مشاغل می توانند با دانستن این که 24 ساعت شب فیلم های واضحی دارند ، می توانند احساس امنیت کنند.

معرفیدوربین,...
ما را در سایت معرفی دنبال می کنید

نویسنده : فرشته بازدید : 618 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1400 ساعت: 3:08

سامسونگ از کجا شروع کرد؟

سامسونگ یکی از بزرگترین ارائه دهندگان فناوری در جهان است. این شرکت به عنوان شرکت بازرگانی صادرات محصولات مختلف از کره جنوبی به پکن ، چین آغاز به کار کرد. سامسونگ توسط لی بیونگ-چول در سال 1938 تاسیس شد و به تدریج به یک شرکت چند ملیتی تبدیل شد که امروزه هست.

کلمه سامسونگ در کره ای به معنی "سه ستاره" است. این نام به نام مرتبط با انواع مختلف موسسات تجاری در کره جنوبی و در مناطق مختلف جهان تبدیل شد. در سطح بین المللی ، مردم این نام را با الکترونیک ، فناوری اطلاعات و توسعه مرتبط می کنند.

در سال 1969 ، سامسونگ الکترونیک متولد شد. از آنجا ، این شرکت شروع به خرید و ایجاد م businessسسات تجاری مختلف از جمله بیمارستان ، کارخانه تولید کاغذ ، شرکت بیمه عمر ، فروشگاه های بزرگ و بسیاری دیگر کرد. این شرکت قرار بود که از کشور مادری خود به یک نام خانوادگی تبدیل شود و گستردگی فعالیت خود را به بسیاری از شهرهای دیگر در سطح بین المللی برساند. سامسونگ الکترونیک با خریداری نیمی از کره نیمه هادی که این شرکت را به پیشروترین تولید کننده الکترونیک در کشور تبدیل کرد ، از دهه هفتاد میلادی شروع به تهیه غذا در بازارهای بین المللی کرد.

موفقیت سامسونگ به عنوان یک ارائه دهنده فناوری در دهه هشتاد با ادغام سامسونگ الکترونیک با نیمه هادی ها و مخابرات سامسونگ همچنان در حال رشد است. این راه را برای دستیابی به قدرت بیشتر در بازار بین المللی با محصولات با تکنولوژی بالا هموار می کند که به یک ماده اصلی در هر خانه تبدیل می شود. این پیشرفت در دهه آینده ادامه داشت زیرا سامسونگ به مرزهای خود ادامه داد و برنامه تجاری خود را برای مطابقت با صحنه جهانی بازسازی کرد. اتخاذ شکل جدیدی از مدیریت ثابت شد که اقدامی عاقلانه برای این شرکت است زیرا محصولات آن در لیست بهترین موارد لازم در زمینه های مختلف خود قرار گرفتند. تلویزیون های LCD ، لوله های تصویری ، چاپگرهای سامسونگ و سایر محصولات با تکنولوژی پیشرفته به دلیل کیفیت بالا ، محبوبیت زیادی پیدا کردند. وقتی سامسونگ در سال 1993 وارد صنعت LCD شد ، این بهترین صنعت در جهان بود.

روش عالی این شرکت در کنترل کیفیت چیزی است که باعث موفقیت آن در ارائه تنها بهترین محصولات به کل دنیا می شود. این سیستم "Line Stop" را اعمال می کند که در آن هر کسی می تواند روند تولید را در صورت کشف محصولات غیر استاندارد متوقف کند.

تا به امروز ، سامسونگ همچنان وضعیت خود را به عنوان "بهترین ارائه دهنده فناوری" جهان حفظ می کند. نیروی کار بسیار واجد شرایط آن همچنان در تلاش برای تعالی در زمینه های مربوطه خود است و باعث می شود کل شرکت در ساخت موفق باشد. راز موفقیت مستمر این شرکت در بهبود مداوم ساختار مدیریتی آن و کاربرد فلسفه های آن است: "ما منابع انسانی و فناوری خود را وقف ایجاد محصولات و خدمات برتر خواهیم کرد ، در نتیجه به جامعه جهانی بهتر کمک خواهیم کرد."

معرفیسامسونگ,...
ما را در سایت معرفی دنبال می کنید

نویسنده : فرشته بازدید : 229 تاريخ : يکشنبه 29 فروردين 1400 ساعت: 3:27

کرونا از کجا شروع شد؟

کرونا

به دنبال یک مأموریت حقیقت یابی یک ماهه در چین ، تیمی از سازمان بهداشت جهانی (WHO) با تحقیق در مورد ریشه بیماری همه گیر COVID-19 نتیجه گرفتند که ویروس احتمالاً از خفاش ها منشا گرفته و از طریق یک حیوان میانی به افراد منتقل شده است. اما س questionsالات اساسی در مورد زمان ، کجا و چگونه اولین بار SARS-CoV-2 افراد را آلوده کرده است.

در حالی که تیم بین المللی WHO گزارشی از یافته های خود را كه هفته آینده پیش بینی می شود ، نهایی می كند ، Nature با چهار نفر از محققان درباره آنچه هنوز می خواهند بدانند صحبت می كند.

آیا ویروس قبل از اولین موارد شناخته شده در ووهان در گردش بود؟

برای ردیابی منشأ ویروس ، تعیین دقیق زمان وقوع اولین موارد در افراد بسیار مهم است. پیتر بن امبارک ، دانشمند ایمنی مواد غذایی در WHO در ژنو می گوید ، تیم WHO ثابت کرد که اولین فردی که مبتلا به COVID-19 است ، یک کارمند دفتر در ووهان است که سابقه سفر اخیر ندارد ، و علائم بیماری را از 8 دسامبر 2019 شروع کرد. ، سوئیس ، که تحقیقات را رهبری کرد. وی می گوید ، اما ویروس احتمالاً پیش از آن در شهر در حال شیوع بود ، زیرا تا اواخر همان ماه کاملاً اثبات شده بود.

با این حال شواهد گسترش زودهنگام اثبات ناپذیری است. محققان در چین یک نظرسنجی گسترده از گزارش های بیماران از بیمارستان های ووهان بین ماه های اکتبر و دسامبر 2019 انجام دادند و کمتر از 100 نفر را که علائم COVID-19 داشتند ، شناسایی کردند. آنها سپس خون 67 نفر از این افراد را از نظر وجود آنتی بادی تولید شده توسط عفونت گذشته با SARS-CoV-2 آزمایش کردند ، اما هیچ کدام را پیدا نکردند. این نشان می دهد که قبل از دسامبر ، یک گروه عفونی بزرگ یا افزایش غیرمعمول مرگ و میر در استان هوبئی اطراف وجود نداشته است.

معرفیکرونا,...
ما را در سایت معرفی دنبال می کنید

نویسنده : فرشته بازدید : 208 تاريخ : يکشنبه 29 فروردين 1400 ساعت: 3:12

حسابداری در کسب و کار

حسابداری در تجارت و کسب و کار
در ساده ترین حالت ، حسابداری راهی برای برقراری ارتباط با سلامت مالی یک تجارت یا یک سازمان به هر یک از طرف های ذینفع است. این یک روش ارزیابی دارایی ها ، بدهی ها و جریان وجوه نقد ، یا آینده واحد تجاری برای همه سرمایه گذاران فعلی و آینده است. این حیات حیات یک تجارت است و انواع تجارت دارای اطلاعات اولیه ای هستند که برای انجام آن کار ثبت می شوند.

کلیه حسابداری یا دفترداری یک مجموعه استاندارد از اصول حسابداری دارد که تقریباً برای هر نوع مشاغل یکسان باقی می ماند. به این ترتیب در تمام رویه های حسابداری تجارت وحدت وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که فارغ از اینکه چه شغلی تحت نظارت است وحدت و درک روشنی وجود دارد. این سیستم GAAP - اصول حسابداری عمومی پذیرفته شده نامیده می شود. هیچ قانونی برای اجرای استانداردهای GAAP وجود ندارد ، اما ممکن است این مهم نباشد که یک کسب و کار باید سود و زیان خود را به آژانس اعتباری یا دولت گزارش کند - یا اینکه با ممیزی روبرو شود.

بسیاری از لایه های حسابداری
حسابداری فقط یک چیز نیست. در یک شرکت یا تجارت ، انواع مختلفی از حسابداری وجود دارد. در شرکت ها و شرکت های بزرگ بسیار بزرگ ، هر یک از این لایه ها ممکن است دپارتمان خود را داشته باشد ، که توسط حسابداران زیادی کار می کند و همه از یک قسمت کوچک مراقبت می کنند. در مشاغل کوچک ، همه ممکن است وظیفه یک حسابدار (بسیار خسته) باشد. تخصص ها عبارتند از:

مالیات: خوب ، این واضح است. هر مشاغل باید مالیات بپردازند و هر مشاغلی می خواهد به اندازه مالیات کمتری مالیات پرداخت کند. یک حسابدار خوب این کار را می کند.

حقوق و دستمزد: مشاغل باید کارمندان را بازی کنند ، اما مهمتر اینکه ، آنها باید مالیات حقوق ، تأمین اجتماعی ، بازنشستگی ، کارگر کارگران و غیره را پرداخت کنند. حسابداران حقوق و دستمزد همه آن توپ ها را چرخ می دهند.

حساب های قابل پرداخت و حساب های دریافتنی: صورتحساب هایی که باید پرداخت شوند (به پیمانکاران ، فروشندگان ، تأمین کنندگان) و پرداخت هایی که در حال انجام است (از مشتری ، از مشتری ، از خدمات) همه باید پردازش شوند. اگر پرداخت ها انجام نشود ، کسی باید هشدار به مجموعه ها بدهد. اگر پرداخت ها تمام نشود ، کسی باید سقوط کند.

دفترداری: درآمد در یک ستون ، جریان در ستون دیگر انجام می شود و اگر این دو ستون از کار بیفتند ، تجارت نیز ادامه دارد. دفتردار هیچ کنترلی بر پول ندارد اما آنها اطمینان حاصل می کنند که هر معامله کمی ثبت می شود.

معرفیحسابداری,عمومی,...
ما را در سایت معرفی دنبال می کنید

نویسنده : فرشته بازدید : 529 تاريخ : شنبه 28 فروردين 1400 ساعت: 1:47

چرا هویج بخوریم + دلیل

هویج بخوریم

شما احتمالاً عبارت "هویج و چوب" را می دانید که سبزیجات ریشه کلاسیک را به عنوان پاداش نهایی تعیین می کند.

اما ممکن است شما از تمام مزایای سلامتی که از بالا بردن بازی هویج خود لذت خواهید برد ، آگاهی نداشته باشید. با تشکر از مقدار ویتامین های ضروری ، مواد معدنی و آنتی اکسیدان هایی که در هر گونه گیاه Daucus carota بسته بندی شده است. sativus ، بسیاری از کارشناسان این سبزیجات فروتن را به سطح "superfood" ارتقا داده اند.

در اینجا برخی از حقایق جالب هویج برای جویدن آورده شده است.

1. هویج ها می توانند پوست شما را شگفت آور جلوه دهند

هویج حاوی برخی از مهمترین مواد مغذی برای محافظت از پوست در برابر آفتاب ، تیرگی و علائم پیری از جمله ویتامین A (از بتاکاروتن) و آنتی اکسیدان ها است. آنها همچنین ماده ای به نام اسید رتینوئیک دارند که از انعطاف پذیری پوست شما پشتیبانی می کند. خوردن هویج یا هدیه دادن صورت تهیه شده از هویج به شما این امکان را می دهد تا از رنگی که گیاهان دارویی دوست دارند - طبیعت ضد عفونی کننده طبیعی گیاه - برای کمک به تن دادن به پوست و احیای مجدد پوست ، برای داشتن چهره ای درخشان بهره ببرید

2. هویج ها می توانند به برخی از عشق ها به قلب شما سلامتی بدهند

مقدار فیبر موجود در هویج (تقریباً دو گرم در یک هویج متوسط) ممکن است با کاهش میزان کلسترول موجود در خون به کاهش فشار خون کمک کند. و یک مطالعه جذاب و عظیم 10 ساله که در هلند انجام شد ، نشان داد که خوردن فقط نصف فنجان میوه و سبزیجات نارنجی - به خصوص هویج - در روز منجر به احتمال قابل توجهی در ابتلا به بیماری قلبی می شود. علاوه بر این ، تحقیقات نشان می دهد که نوشیدن آب هویج با افزایش وضعیت آنتی اکسیدانی کل و کاهش پراکسیداسیون لیپید ، می تواند به سلامت قلب کمک کند.

معرفیهویج,...
ما را در سایت معرفی دنبال می کنید

نویسنده : فرشته بازدید : 250 تاريخ : شنبه 28 فروردين 1400 ساعت: 1:37

عقاب ها را چطور بشناسیم؟+بیشترشون کجا هستند.
زیست شناسی عقاب طاسعقاب های طاس گونه ای از آمریکای شمالی است که به طور تاریخی در سراسر ایالات متحده و آلاسکا مجاور رخ داده است. بیشترین جمعیت تولید مثل آمریکای شمالی در آلاسکا و کانادا است ، اما در ایالات بزرگ دریاچه ها ، فلوریدا ، شمال غربی اقیانوس آرام ، منطقه یلواستون بزرگ و منطقه خلیج چسپایک نیز جمعیت قابل توجهی عقاب طاس وجود دارد.سن عقاب ها عقاب های کچل بزرگسال دارای بدنی به رنگ قهوه ای تیره و سر و دم سفید مشخص هستند. در مقابل ، عقاب های طاس نوجوان پرهای قهوه ای و سفید خالدار دارند. آنها به تدریج با بالغ شدن پرهای بالغ را به دست می آورند که حدوداً پنج سال طول می کشد. اکثر عقاب های کچل
می توانند در 4 یا 5 سالگی تولید مثل کنند اما بسیاری از آنها تا خیلی بزرگتر شروع به تولید مثل نمی کنند. عقاب های طاس ممکن است 15 تا 30 سال در طبیعت زندگی کنند. پیرترین
عقاب طاس شناخته شده در طبیعت حداقل 38 ساله بود. در سال 2015 توسط یک اتومبیل در نیویورک مورد اصابت قرار گرفت و کشته شد. در سال 1977 در ایالت نیویورک باند بسته شد. عقاب های کچل بزرگسالان پرندگان قدرتمند و قهوه ای هستند که ممکن است 14 پوند وزن داشته
و طول بال آنها 8 فوت باشد. عقاب های نر کوچکتر هستند و وزن آن ها 10 پوند است و طول بال آنها 6 فوت است. عقاب های طاس که گاهی اوقات با عقاب های طلایی اشتباه گرفته می شوند ، عمدتا تا چهار تا پنج سالگی قهوه ای تیره هستند و رنگ آمیزی مشخص خود را به دست می آورند. تمایزی بین این دو گونه وجود دارد ، حتی در سالهای اولیه. فقط قسمت بالای پاهای عقاب طاس پر دارد. پاهای عقاب های طلایی تا انتها پر شده است. در اینجا در مورد شناسایی عقاب طاس و طلای بیشتر بدانید.
معرفیعمومی,...
ما را در سایت معرفی دنبال می کنید

نویسنده : فرشته بازدید : 205 تاريخ : شنبه 28 فروردين 1400 ساعت: 1:30